آدرس

تهران، خیابان بهشتی، خیابان وزرا، خیابان سوم، پلاک 19، واحد 1

اطلاعات تماس :

info [at] CivilAds [dot] ir

تلفن: 88715048

وبسایت: شبکه تبلیغات صنعت ساختمان

تبلیغات بنری چیست؟

خانه/مقالات/تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری چیست؟

بنر تبلیغاتی یا بنر اینترنتی، نوعی از اقلام تبلیغات است که در یک صفحه‌ی اینترنتی به نمایش در می‌آید. هر بنر متشکل است از یک تصویر (در قالب .jpg، .png یا .gif) و یا یک آیتم چندرسانه‌ای (که معمولا با استفاده از فلش و یا کد html و css ساخته شده‌است). بنابراین بنرهای تبلیغاتی می‌توانند بر اساس تکنولوژی‌ای که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، ثابت و یا متحرک باشند.

لازم است بنر تبلیغاتی شما طراحی خوب و جذابی داشته باشد و از رنگ‌های جلب توجه کننده در آن استفاده شود تا بتواند مخاطب را به سمت خود بکشاند، همچنین باید به خوبی معرف خدمات یا محصولات شما باشد و دقیقا همان تصویری را در ذهن بیننده ایجاد کند که شما می‌خواهید. فریلنسر های طراح در انجام میدم برای طراحی بنرهای تبلیغاتی جذاب آماده ی کمک به شما هستند.

تبلیغات بنری

بنرهای تبلیغاتی با لینک شدن به یک وب‌ سایت به منظور افزایش ترافیک استفاده می‌شوند. همچنین می‎توان از این بنرهای اینترنتی مثل بنرهای چاپ شده‌ی عادی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در خصوص یک محصول، شناساندن برند به دیگران و … استفاده کرد. اما در حال حاضر بیشتر بنرها لینک به سایت دیگری هستند و قابلیت کلیک شدن دارند.

معمولا بنرهای تبلیغاتی در وب سایت هایی با ترافیک بالا که دارای محتوای جالب و کاربردی هستند، گذاشته می‌شود. اما علاوه بر ترافیک بالا، جنبه‌های مهم دیگری هم در انتخاب سایتی که می‌خواهید بنر خود را در آن بگذارید وجود دارد. یکی از این جنبه‌ها مخاطب وب سایت است که باید تا حدودی با مخاطبین وب سایتی که بنر به آن لینک شده‌است، تطابق داشته باشد.

نکته ی بسیار مهم این است که بنر شما هم زیبا و جذاب باشد، و هم متناسب با علایق و سلایق وبسایت یا وبلاگی که تبلیغ را در آن منتشر می کنید. این موضوع می تواند مرز بین موفقیت و شکست تبلیغات بنری شما باشد. برای طراحی بنرهای تبلیغاتی گیف می توانید از فریلنسرهای انجام میدم کمک بگیرید.

تاثیرگذاری و کارآمدی بنرهای تبلیغاتی

یکی از مزیت‌هایی که بنرهای تبلیغاتی اینترنتی نسبت به آگهی‌های فیزیکی دارند، این است که میزان تاثیرگذاری و کارآمدی آن‌ها را می‌توان به سادگی اندازه‌گیری کرد. یکی از مهم‌ترین شاخص‌های اندازه‌گیری تاثیرگذاری یک بنر تبلیغاتی، نرخ کلیک یا CTR است که از تقسیم تعداد کاربرانی که بر روی بنر کلیک کرده‌اند، بر تعداد دفعاتی که صفحه‌ای که بنر در آن قرار دارد دیده‌ شده‌است، به دست می‌آید. و طبیعتا هرچه این نرخ بالاتر باشد، کارآمدی بنرهم بالاتر بوده است.

توسط | ۱۳۹۶/۵/۲۱ ۱۵:۰۵:۴۶ ۲۱ام, مرداد ۱۳۹۶|مقالات|دیدگاه‌ها برای تبلیغات بنری چیست؟ بسته هستند